Od 21 października 2020 do wniosku składanego w rządowym programie „Czyste Powietrze”, który obejmuje finansowe wsparcie w wymianie kopciuchów i termomodernizacji domu musi być załączone zaświadczenie o wysokości dochodów.
Zarówno wzór zaświadczenia, jak i wzór wniosku o wydanie zaświadczenia jest regulowany przez ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KLIMATU z dnia 2 października 2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia (Dz.U 2020 poz.1713)
Mieszkańcy z terenu miasta Radziejów wnioski mogą składać do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radziejowie:
- ePUAP (zaloguj się, wybierz: pismo ogólne do urzędu, wypisz wniosek w formie papierowej, zeskanuj i załącz). Więcej, jak założyć profil zaufany bez wychodzenia z domu: https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
- platforma www.obywatel.gov.pl
Możesz to zrobić także w formie tradycyjnej. Papierowy wniosek złóż w skrzynce podawczej w:
MOPS w Radziejowie, ul. Rynek 1
Informacje w tej sprawie – 54 285 46 02